Brošiūros – pigu ir verta vartotojų dėmesio

brosiuros

Kasdien mūsų šalyje yra įsteigiama ne viena nauja įmonė. Tai rodo, kad žmonės atviresni naujovėms ir nebijo priimti iššūkių. Be to, tai taip pat parodo ir didėjančią įvairių prekių bei paslaugų paklausą. Kitu atveju tokio didelio įmonių skaičiaus matyti negalėtume. Tačiau visa tai tiesiogiai susiję ir su reklama, skirta verslo populiarinimui bei naujų klientų pritraukimui. Trumpiau tariant – nauja įmonė niekam nėra žinoma, todėl norint, kad ji plėstųsi, reikia pasirūpinti klientų pritraukimo būdais.

Ne kiekvienas naujas verslo subjektas gali sau leisti kiekvieną mėnesį reklamai investuoti tūkstančius eurų. Kur kas dažniau pasitaikanti situacija, kai mėnesinis reklamos biudžetas tesiekia šimtą ar kelis šimtus eurų. Toks biudžetas labai apriboja ir reklamos galimybes, tačiau iš tiesų, tai nėra didelė problema, kadangi visuomet yra brosiuros. Tai spausdinta reklama, kuria kasdien naudojasi labai didelis įmonių skaičius.

Jei iki šiol manėte, kad brošiūros yra tik jaunų įmonių reklamos priemonė, labai klystate. Jei pastebėtumėte brošiūrų įvairovę, suprastumėte, kad net ir milijonines apyvartas turinčios įmonės kasdien į pagalbą pasitelkia ir spausdintą reklamą. Nemanykite, kad tai, kas yra pigu, taip pat yra ir neefektyvu. Spausdinta reklama pasižymi visiškai kitokiais aspektais.

Kadangi gamybos kaštai yra nedideli, brošiūras ir kitą spausdintą reklamą galima užsakyti tūkstantiniais tiražais. Tai greita, efektyvu ir nebrangu. Be abejo, tai taip pat susiję ir su spausdintos reklamos platinimo vietomis. Negalima manyti, kad tereikia sukurti brošiūras ir jas atspausdinti. Ne ką mažiau svarbu išspręsti ir brošiūrų platinimo klausimą. Todėl turėtumėte iš anksto gerai apgalvoti vietas, kuriose yra daugiausiai jūsų potencialių klientų.

Pavyzdžiui, jei iki šiol į savo rankas gaudavote brošiūras, kurios jūsų visiškai nesidomindavo, nes jūs turite kitus interesus, greičiausiai buvo pasirinktos netinkamos šių reklamos priemonių platinimo vietos. Tai reiškia, kad verslo savininkas nemenką dalį investuotų pinigų prarado ir nesulaukė norimos investicinės grąžos. Tačiau jei būtų pasirinktos tinkamos vietos ir būtų apgalvota tai, kas svarbu potencialiems klientams, rezultatai būtų kur kas geresni.