Kaip maitintis sveikiau ir skaniau?

Cukatos

Manote, kad reikėtų pakoreguoti savo dabartinę mitybą? Svarstote, kaip galėtumėte tai padaryti, kad nesukeltumėte sau pernelyg didelio streso ir savęs per daug neapribotumėte? Žinoma, jei daugybę metų jūsų kasdienės mitybos racionas buvo kupinas nesveikų maisto produktų, greito maisto ir saldumynų, prie viso to jūs galite būti jau seniai pripratę ir visa tai gali būti tapę neatsiejama jūsų kasdienybės dalimi, kurios atsisakę jaustumėtės pakankamai sudėtingai. Tačiau supraskite, kad nuo sveikos mitybos labai tiesiogiai priklausys ir jūsų sveikata bei savijauta. Kaip bebūtų, jei norite, kad viskas eitųsi kur kas sklandžiau, savo kasdienės mitybos planą jūs galite koreguoti palaipsniui, laikui bėgant iš jo išbraukdami vis daugiau žalingų produktų, kartu pakeičiant juos daug sveikesniais. Tarkime, jei mėgstate saldumynus, jūs galite juos pasigaminti ir patys. Puikiu pavyzdžiu galėtų tapti cukatos – jų gamyba yra daugiau nei paprasta. Žinoma, cukatos nėra vienintelis saldėsis, kurį jūs galėtumėte pasigaminti ir save palepinti. Visa tai rodo, kad yra įvairių alternatyvų įprastiniams nesveikiems maisto produktams, kurie galbūt sudaro jūsų kasdienę mitybą.

Bet kuriuo atveju, jei jūs norite sveikai gyventi, be sveikos ir subalansuotos mitybos savo kasdienybės tikrai neturėtumėte įsivaizduoti. Su maistu mūsų organizmas gauna daug jam reikalingų vitaminų ir mineralų. Todėl ignoruoti sveikos mitybos tikrai nereikėtų nei vienam iš mūsų. Tuo tarpu, jei jums trūksta motyvacijos, turėtumėte palyginti savo savijautą tuomet, kai maitinotės įprastai ir tuomet, kai maitinsitės sveikai. Nėra ko abejoti, kad pajusite labai akivaizdų skirtumą – ir puikiai suprantama, jog sveikos mitybos atveju jūs jausitės daug geriau.

Be abejo, pradžioje visuomet jums gali atrodyti, kad tai reikalauja per daug laiko ar pastangų, tačiau tai yra suprantama – juk prie visko reikia laiko priprasti. Jei jūs nenuleisite rankų vos po kelių pirmųjų dienų, tuomet bėgant laikui visa tai taps neatsiejama jūsų gyvenimo dalimi ir jums tikrai nereikės skirti didžiulių pastangų tam, jog neapleistumėte sveikos mitybos principų taikymo.