Naudingi patarimai, kurie turėtų pagerinti jūsų miego kokybę

Lova

Kiekvienas žinome, kad turėtume pakankamai laiko skirti kokybiškam miegui, tačiau taip pat žinome, kad neretai to padaryti mums nepavyksta. Laimei, yra keletas naudingų patarimų, kuriuos būtų galima pritaikyti savo praktikoje, tokiu būdu užtikrinant kokybišką, ramų ir atpalaiduojantį miegą.

  • Žadintuvą nustatykite ne tik atsikėlimui, tačiau ir ėjimui miegoti. Turbūt apie tai iki šiol niekuomet nesusimąstėte? Tačiau toks sprendimas gali gerokai pagerinti jūsų miegą. Jei kasdien miegoti eisite tuo pačiu laiku ir nepraleisite produktyviausio laiko miegui, ryte jausitės kur kas žvalesni.
  • Nemiegokite tarp žadintuvo skambėjimų. Daugybė žmonių bando atsispirti mieguistumui, tačiau jiems nepavyksta. Kaskart išgirdus suskambinant žadintuvą, jie užmiega. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad miegas tarp žadintuvo skambėjimų yra labai neefektyvus, todėl jei bandysite nepaisyti žadintuvo jūs tikrai nesijausite labiau pailsėję.
  • Nevartokite alkoholio. Nors pavartojus alkoholinių gėrimų nemaža dalis žmonių greičiau užmiega, vis dėlto miego metu alkoholio poveikiui pasibaigus, labiau tikėtina, kad jūs dažniau prabusite.
  • Pasirūpinkite šiltomis kojomis. Sutikite, kiekvieno žmogaus kraujotaka yra skirtinga, todėl natūralu, kad vienų kojos atšąla kur kas greičiau nei kitų. Jei bandysite užmigti šaltomis kojomis, tikėtina, kad tai padaryti jums bus kur kas sudėtingiau. Tuo tarpu, jei kojos bus šiltos, į miegą panirsite greičiau.
  • Jūsų miegamajame turėtų būti tamsu. Net ir mažytė švieselė (pvz., kurią skleidžia šalia lovos pastatytas žadintuvas) gali blaškyti jūsų miegą. Be to, ne kiekvienas žmogus naudoja naktines užuolaidas. Kai kurių miegamųjų langus dengia roletai, pro kuriuos šviesa prasiskverbia kur kas geriau, todėl pasirūpinkite, kad jūsų miegamojo kambaryje būtų tamsu.
  • Patogi lova. Miego kokybei labai didelę reikšmę turi ir miegamojo lova, todėl labai svarbu, kad įsigytumėte kokybišką, komfortišką ir visus šiuolaikinius standartus atitinkančią lovą.
  • Prieš miegą venkite televizoriaus, kompiuterio ar kitų elektroninių prietaisų. Nors galite būti pratę prieš eidami miegoti pažiūrėti mėgstamą filmą ar serialą, vis dėlto tai nėra teisingas sprendimas. Tokia praktika gali pakenkti jūsų miego kokybei. Todėl kur kas geriau prieš miegą paskaityti knygą.