Ar žinojote, kad apytiksliai 30 proc. amerikiečių naujienas sužino naudodamiesi Facebook socialiniu tinklu? Tai yra neįtikėtinai dideli skaičiai, atsižvelgiant į tai, kad Facebook nėra naujienų portalas, o socialinis tinklas, skirtas bendravimui ir informacijos dalinimuisi. Kaip bebūtų, visi puikiai žinome, kad šis socialinis tinklas yra pats populiariausias ir sulaukiantis didžiausio vartotojų dėmesio. Todėl tikriausiai ir jūs šiame socialiniame tinkle turite savo asmeninę paskyrą. Tuo tarpu jei esate verslo savininkas, taip pat turėtumėte turėti ir jūsų įmonei skirtą Facebook puslapį, kuriame skelbtumėte su savo komercine veikla susijusią potencialiems klientams svarbią informaciją. Be to, tokiu būdu galėtumėte lengviau bendrauti su savo vartotojais, kurie domisi jūsų parduodamomis prekėmis ar teikiamomis paslaugomis. Kaip bebūtų, nors Facebook socialinio tinklo nauda yra akivaizdi, deja, bet ne kiekvienas šiuolaikinis verslininkas skiria pakankamai dėmesio šiai internetinės reklamos priemonei. Todėl jei ir jūs iki šiol viso to nepasitelkėte savo verslo populiarinimui, kodėl gi to nepadarius dabar? Kuo anksčiau pradėsite, tuo greičiau galėsite pasiekti akivaizdžių apčiuopiamų rezultatų.
Kita vertus, turbūt manote, kad reklamuotis Facebook socialiniame tinkle kainuoja labai brangiai? Jei taip, skubame jus nuraminti. Facebook reklama ne tik nėra brangi, tačiau ji taip pat nėra būtina. Trumpiau tariant, reklamuotis šiame socialiniame tinkle galite pačiais mažiausiais kaštais. Yra daugybė įvairių Facebook puslapių ir grupių, kuriose galima skelbti savo reklamą, tokiu būdu pasiekiant dideles tikslinių vartotojų grupes. Be abejo, kad tokia reklama būtų paprastesnė ir nepareikalautų didelių laiko sąnaudų, labai praverčia Facebook autoposteris, kurį galima užsisakyti internetu. Verta paminėti, kad Facebook autoposteris gali padidinti jūsų reklamos našumą ir efektyvumą.
Be to, kaip jau buvo minėta, nereikėtų ignoruoti ir komunikacijos naudos jūsų verslui. Kadangi Facebook socialiniame tinkle galite lengvai pasiekti savo tikslinius vartotojus, nepamirškite su jais komunikuoti. Jei sulaukiate klausimo – būtinai kaip įmanoma greičiau į jį atsakykite. Taip pat renkite įvairias akcijas, žaidimus ir kitas pramogas, kurios skatintų jūsų tikslinių vartotojų susidomėjimą ir įsitraukimą.