Kai verslo atstovai klausia, kokią reklamos priemonę pasirinkti, visų pirma visuomet reikėtų atsižvelgti į konkretaus verslo pobūdį. Vieni savo veiklą išskirtinai vykdo tik internete. Tuo tarpu kitų veiklos pobūdis yra labiau fizinis, t.y. prekės ar paslaugos teikiamos fizinėje aplinkoje. Be to, ne tik pobūdis, tačiau ir verslo sritis turi labai didelės įtakos vienam ar kitam reklamos pasirinkimui. Todėl yra daug skirtingų veiksnių, į kuriuos reikėtų atsižvelgti.
Žinoma, dažniausiai renkamasi tarp kelių alternatyvų – tai yra spausdintos reklamos priemonių ir interneto. Tačiau nereikėtų pamiršti, kad tiek viena, tiek ir kita turi savų pliusų ir minusų. Svarbiausia, kad reklama būtų diferencijuota, tokiu būdu padidinant sėkmės tikimybę. Bet kuriuo atveju verta pakalbėti apie jau minėtas reklamos rūšis.
Skelbimai laikraščiuose
Tai viena iš seniausių reklamos formų, kurios populiarumas yra pakankamai didelis net ir šiomis dienomis, kai daugelį užduočių atliekame ne kur kitur, o internete. Tačiau jei pasirenkami tiksliniai laikraščiai, t.y. tie, kurie turi atitinkamas skiltis, susijusias su jūsų vykdoma veikla arba atskirus vidinius puslapius, pritaikytus skelbimams, tuomet galima tikėtis neblogų rezultatų. Žinoma, skelbimo turinys turėtų būti puikiai apgalvotas.
Skelbimai internete
Internetas siūlo visiškai kitokio tipo reklamą. Tai paprasčiau, efektyviau ir pigiau. Internetiniai skelbimai visoje Lietuvoje yra vienas iš geriausių būdų nedidelėmis sąnaudomis pasiekti puikius rezultatus. Šiandien internetinių skelbimų portalų yra ne viena dešimtis. Tai rodo didžiulę tokio pobūdžio skelbimų paklausą. Žmonės ieško pigesnių alternatyvų, kurios padėtų jiems populiarinti savo verslą, pritraukti daugiau naujų klientų ir padidinti pardavimus. Tai yra pagrindiniai kiekvieno verslo siekiai, todėl puikiai suprantama, kodėl skelbimai internete yra tokie populiarūs.
Be abejo, kiekvienas vartotojas pasirenka tai, kas geriausiai atitinka jo poreikius. Todėl akivaizdu, kad kiekviena reklamos rūšis negali būti tinkama visiems. Būtent todėl visuomet verta konsultuotis su šios srities specialistais, kurie visuomet padeda lengviau įvertinti rinką, skirtingas reklamos priemones, marketingo kampanijos sudarymo ir įgyvendinimo būdus bei sukuria kur kas palankesnes sąlygas verslo plėtrai.